Onks mun saldoo laskettu 10 euroon!?!? joo haistakaa paskavan porukat. en kestä .. äiti vaan piilovittuilee koko ajan et kun en sais tekstata koko aja.. valoi saan juosta laittaa päälle koko ajan.. Satun pelkää pimeetä.. : < mut haluisin tommosen ihanan sormuksen mut ainut huonopuoli on sen hinta. ei se oo kun 49,99 (emp.fi) ei kukaan haluis ostaa mulle tollasta??? joo ei oo pakko ei mun kuulu koskaan saada mitään mitä haluisin. : <<Sormus